Så här sent brukar inte jag vara uppe ..


Date: 2009-11-17 / Time: 00:25:49
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Matte sover som en stock bredvid mig.. Själv kollar jag på Americas got talent. Jag har datanördat alldeles för länge nu.. Jag måste sova. Får inte vända på dygnet bara för att jag är ledig imorgon :) Men jag vill lixom inte ändå.. Hehe

Jag har läst massa bloggar från himmel och jord. Vissa är helt otroliga alltså.. Har hittat några nya intressanta också som jag har sparat på mina favoriter. Har väl ett 20 tal där nu. Så enkelt att bara klicka sig vidare när som ligger där. Snart slutar programmet iallafall, ska bara se klart det... Sen blir det Zzzzzz

Nu blir det ett rikigt godnatt, så GODNATT allihopa. Imorgon är det en ny dag, och nya tag :)

PS! Idag har en fisk dött, eller rättare sagt blivit mördad. Den gick ej att identifiera (halft uppäten och ingen färg kvar) Så jag måste kolla på min fisknamnslista imorgon vilken det är som saknas :( Så hemskt. Har forfarande inte fått tillbaka håven från Södergren (hehe) så jag fick ta upp firren med våran soppslev :S Äckligt.

RIP vem du nu än är (var)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]