Lets go


Date: 2009-11-10 / Time: 11:41:44
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

hej gofisar. har precis varit på häsovårdcentralen och kollat upp min långa dryga förkylning.. och jag har ju såklart drabbats av den hära "6 veckors förkylningen". Så nu ska ja hämta ut lite grejor på apoteket, eftersom min förkylning har hållt i sig längre än 6 veckor..

Sen sticker jag, Sanna och Jenny till IKEA.. Vi ska också till Ove Jansson, Dollar, Rusta och massa andra ställen. Idag är det stor shopping som gäller :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh i love it, hade också velat följa med :( Men jobbar ju..... Hoppas ni får en givade shoppingdag tjejer!!

2009-11-10 @ 11:43:49
Postat av: Sandie

Tack:) då vet jag vad jag har, jag har också den lååååååånga förkylningen:) Då ska jag pallra mig till HC jag med, haha:)

2009-11-10 @ 16:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]