Kick ass? Eller ...


Date: 2009-11-03 / Time: 22:57:46
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Nu har Jenny och Jusse precis gått. Jag har hjälp Jusse att färgat håret. Så har vi suttit i köket och pratat. Har packat allt för imorgon också.

Det heter ju "Kick off" när man börjar någonstans, för att lära känna varandra och göra roliga saker. Men om man ska sluta någon stans då och göra roliga saker, heter det "Kick on" då eller? Har funderat över det. Vad man kan kalla det som vi ska ha imorgon? "Kick away" kanske?

För er som inte hängt med, så ska vi ha våran avslutning på skolan imorgon. Vi har egen hårvård hela dagen och ska bara slappa runt. As skönt.. Vi behöver heller inte vara med på varken träningen, städningen eller ha klassråd :P Sen ska vi sminka oss och fixa oss på skolan. För att sen äta middag med alla elever och lärare. Blir säkert massvis med lekar som när de andra eleverna har gått ut. Det är de andra eleverna som har planerat allt, så vi vet rättare sagt inte så mycket. Jag längtar verkligen tills jag slutar nu. Är så less, så less på de tidiga mornarna nu. Men det kommer ändå bli jätte sorgligt att splittras med tjejerna. Så imorgon ska vi ha en mysig dag tillsammans, med massor av alkohol under kvällen. Sen blir det utgång. Det flesta av oss sover hos Carran tror jag och sen blir resten utspridda på Sara och nån mer ev.

Jag kommer inte ta med mig lill-datorn så ni får veta allt när jag kommer hem på torsdag.
Hoppas ni får det bra tills dess.

Puss och godnatt. Nu ska jag och Matte lägga oss i sängen.

 



Kommentarer
Postat av: sanna

Kick out heter det :) ha så trevligt gumman.

2009-11-04 @ 07:37:30
URL: http://sannalarssons.blogspot.com
Postat av: Sanna

Kick out heter det :) ha så kul gumman!

2009-11-04 @ 12:29:46
URL: http://Sannalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]