Helgens vimmel


Date: 2009-11-23 / Time: 15:45:22
Kategori: Outfits / 0 Kommentarer

Jag glömde ju min kamera i lördags. Så det blev inga bilder.. Och ingen annan hade kameran med sig heller, eftersom jag alltid har det. Så det var lite synd.

Men vimmelbilderna kommer man inte ifrån.

Torsdagens:

Jag och Malin (jobbar på Hairteam)

Och lördagens:

Jag och jempa


Vinhaggorna!! Moa, Jag, Madde, Frida, Jenny och Emma :)


Jag och Frida

Sista bilden ser jag dyngrak på. "Men det skiter man väl i" ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]