Godmorgon :)


Date: 2009-11-24 / Time: 10:46:55
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Vilken besvikelse.. DH har inte kommit ut nu heller :( Varför.. Bara för att jag vill se det soo badly. Igår när jag skulle ladda ner avsnittet så var ju det en bluff.. Irriterande :(

Jag ska se Lotta på bråkmakargatan istället nu till frukosten. Sen ska jag ut och gå och hämta min cykel :)

Ååh.. Jag har knappt kunna sova i natt. Sprutans fel tror jag! Jag har drömt att jag blev helförlamad av sprutan och fick åka runt i el-rullstol hela livet :( Jag vet att jag kommer må piss av den. Men Matte tänker ta den och tycker att jag ska det, plus att jag vill ju inte vara ovaccinerad heller.. För då kanske ja får självaste svininfluensan istället. Och det vill jag ju inte :( Men det gör ju inte saken bättre att alla mina vänner får så jävla ont av den, varför skulle jag komma undan?

Har ni tagit den? Blev ni sjuka eller förlamade? :)


Kommentarer
Postat av: linda

jag har tagit den nu ikväll, lite rysningar och värmesvallningar är allt jag känner av än så länge.

2009-11-24 @ 22:23:34
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Feber och brutal huvudvärk. Fruktansvärt ont i armen! Men de är värt de?

2009-11-25 @ 11:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]