Min onsdag


Date: 2009-11-25 / Time: 19:20:42
Kategori: Shopping / 0 Kommentarer

Idag har man haft fullt upp. Jag och Sandra gick på stan vid halv 12. Sen när vi var klar gick vi och handlade och sen till dagis för att hämtade hennes barn :) Så gick vi hem till henne och lagade god mat och Natalie kom med sin dotter. Sen har vi lekt och kollat på Pippi.
 
Men nu är jag hemma. Sitter i soffan och kollar på Quantum of solace. Jag är helt slut. Tänk er 3 barn på samma gång :) Haha

Ikväll blir det efterlyst och imorgon är det jobb som gäller.

Shoppingen idag
Klänning med glitteraxlar från Ginatricot 199:-
Supersnygga strumpbyxor från Lindex 79:-




Nu ska jag hoppa i badet. Fila fötterna, raka bena och bara njuta av värmen och min radioanka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]