Ett hett rosa tips


Date: 2009-11-10 / Time: 21:37:20
Kategori: Shopping / 0 Kommentarer

Guess what? Idag har jag tvättid, i källaren, vi bor högst upp (6tr) OCH våran hiss är avstängd, 9-20 november. Och vi hade inge val än att tvätta heller.. Kläderna börjar ta slut och korgen väller över.
Så jag och Matte har gått ner varannan gång nu och man blir så slut.. Jävla trappor! Sånna här gånger önskar man att man bodde längst ner. Annars försöker man skryta lite, vi har så fin utsikt, vi har sol tills den går ner. Men det kan jag fakiskt skippa för det här.. Usch! Plus att vi aldrig har haft så mycket tvätt förr heller. Allt för att det ska jävlas.. Haha

Nu har jag varit lite neggo, skönt. Måste få ur mig lite..

Sitter här vid köksbordet med Jenny, Emma, Sandra och Madde. Vi har lite mys och dricker kaffe.

Idag har jag fått min andra julklapp av mormor och morfar. Jag är överlycklig. Men jag har klickat hem en GHD plattång för endast 500 kr plus frakten på 84 kr (på Tradera). Det är helt sinnessjukt bra!
Ett hett tips till er där hemma. Det är absolut den bästa plattången i hela världen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]