Cant stop cutting


Date: 2009-11-21 / Time: 17:35:33
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Trevlig lördag alla läsare! Jag har jobbat hela dagen. Sen gick jag på stan en sväng och mötte upp Sandra, Emma, Nina, Frida och Anette på stan. Vi funderar på vad vi ska göra ikväll. Finns inte så många alternativ egentligen. Men film lockar inte ett skvatt. Det kollar man ju på jämt, typ Sönd - Fre. Så inge film ikväll + att vi är massa tjejer som vill umgås ikväll så vi får inte äns plats att kolla på film hos någon i en soffa.

Vi tänkte typ spelkväll och lite vin. Det är trevligt, man kan vara många och det blir mycket skratt.

Nu är jag hemma hos Jenny. Vi tänkte fixa lite med våra hår. Men jag tror att jag spar mig med det till månd eller tis. Sån prådis är det inte och jag har ingen lust nu heller. Men Jennys ska vi nog fixa ändå:) Jagge och Alex är också här. Jag har precis klippt Jagge. Och jag fick testa en ny grej på honom. Minns ni bilderna ja la upp från London?



Jag rakade med 9 mm runt om, och sparde en fyrkant uppe på huvudet. Sen rakade jag en bena. Det är så jävla coolt :) Speciellt när man är först med det. Cool-Jagge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]