Back in G


Date: 2009-11-05 / Time: 21:33:37
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hej allihopa :) Nu är jag hemma igen efter en sorglig dag på skolan.. Har lagt in bilderna på andra datorn, så jag tänkte lägga upp dom imorgon. Gårdagen var sjukt sjukt rolig. Ettorna som höll i det gjorde det i världsklass. Vi blev het chokade. Jag ska berätta allting imorgon och visa er alla bilder.

När jag kom hem idag så klippte jag Madde och sen lagade jag lite mat. Var så trött så jag gick och la mig i sovrummet och satt på "The proposal". Den var jätte bra!

Nu kollar jag och Matte på hockeyn som snart är slut. Då blir det något annat på tv.

Hörs imorgon, godnatt



Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Buuuu hu!! :(

Kom tillbaka!



fy vilken jobbig dag... gråter än.



KRAM

2009-11-05 @ 21:38:56
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]