12.09 (En timme senare)


Date: 2009-11-24 / Time: 00:09:08
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej igen. Haha.. Jag vill inte sova. Matte har redan somnat och jag vet inte varför jag inte vill.. men bara för att jag är ledig imorgon och vet att jag får vara uppe länge så känner jag inte suget efter att sova. Har läst mina favoritbloggar och kollar på Scrubs på 6an.

Så jag tänkte berätta för er hur min dag ser ut imorgon.


♥ Jag ska vakna och äta god frukost i skaplig tid
♥ Jag ska gå ut och gå
♥ Jag ska gå på stan en sväng
♥ Jag ska hämta min cykel utanför Madde
♥ Jag ska färga Sandras hår
♥ Jenny ska sätta i nytt löshår på mig
♥ Om nya DH har kommit ut ska jag se de
♥ Jag ska ev. sätta i löshår på Sundberg
♥ Ja, jag ska säkert göra något mer också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]