Trött Denice på tåget


Date: 2009-05-12 / Time: 18:09:23
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Har sovit hela vägen hem, fyfan.. hur trött som helst idag! Men det är så skönt att sova då! Ska laga lite mat nu, sen ska jag över till Sandra och pyssla om soffliggaren och kolla på film. Amanda kommer dit direkt efter jobbet vid 8 också. Försöker ladda ner DH avsnitt nu, men vi har ju omformaterat datorn så vi hade inte bitlord. Så nu har jag laddat ner de också och det går ändå inte skit fort på avsnitten att ladda heller.

Imorgon är det gympa på morgonen, ska bli as skönt! Men vi är så många nu på skolan så jag fattar inte hur vi ska på plats i den där lilla salen.
På torsdag har halva klassen klippmodeller, och resten kommer väl vara assistenter. Men eftersom jag sticker till Norge på fredag så ska jag ha då! Sarah Thegis ska vara min modell :) Superkul! Får se vad vi ska hitta på då? Kanske detta? Va säger du Sarah!


 
Jag har suttit i löshår på Elina i veckan också. Vi gjorde två flätor och sydde i håret. Blev super bra med färgen och allt.
Jag säljer fortfarande hår och sätter i, så det är bara att höra av sig om man är intresserad så fixar jag det :)



Här kommer några outfits från veckan och helgen.














Jag har iallafall varit på två fester ihelgen. I fredags var vi hemma hos Amo, och i lördags var vi på Antes födeledagsfest. Men tråkigt nog var jag nykter på lördagen, för jag skulle upp och jobba kl 6 på söndagen. Men det var tur för Amanda, Matte och Jocke. För jag var nämligen deras chafför ;)

Lite bilder från fredagen:





Och så kommer bilderna från i lördags:













God kväll allihopa! Puss


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]