Måndag


Date: 2009-05-04 / Time: 21:28:04
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag började det en ny klass på skolan, så nu är vi redan tvåor:) Kusin Isabell och Mickis började idag. Så nu har jag fått några pendlarkompisar cckså:) Idag har vi haft långhår hela dagen och fått lära oss att göra en såkallad "Sockervadds frisyr". Den har många namn men vi kallade den för de.

Så här såg min ut :)
    

Inge blev den ena lik, det var jätte skoj! Imorgon har vi också långhår, undra vad vi ska hitta på då!
Håller på och tvättar för tillfället, Amanda tvättar samtidigt i tvättrummet bredvid:) Hon har så mycket tvätt, helt stört! Själv har jag 4 maskiner.. hon har typ 8. Haha + att hon har tvättat sen 16. Själv började man 19.

Kollar lite på Spårlöst samtidigt som jag skriver. Sen blir det Ballar av stål. Och precis innan det börjar, så ska äntligen tvätten vara klar.

Frida berättade här om dagen att min störta idol, Britney Spears kommer till Sverige. Det ända jag visste var att hon skulle till ett land i Europa under tunén och det var Paris. Men nu kommer hon äntligen till Sverige. Den 13e juli. Och vart är jag dårå????? Jooo på Gotland. Så jag kan verkligen inte gå. Jag är så jävla förbannad. Har inte råd med konserten eller eftersom jag ska dit och till spanien veckan efter. Varför skulle det just vara på måndagen den 13:e? Det är så orättvist. Men jag älskar dig Britney mest ändå. Även om jag inte kan komma :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]