Löshår, löshår och löshår


Date: 2009-05-27 / Time: 21:16:39
Kategori: Anything/Everything / 8 Kommentarer

Det är min enda hobby dom senaste och närmaste dagarna. Varje dag sen i torsdags har jag suttit i. Men det är såklart jätte roligt. Idag har Malin och Sandra varit mina löshårskunder. Dom blir så fina allihopa och färgerna har varit perfakta på ala. Det är så kul när det blir bra. Kom ihåg att det bara är att höra av sig om det är någon som är sugen så hjälper jag dig med allt.

Hade min första vuxna kund på skolan idag också. Det vr jätte spännande och resultatet blev såklart bra! Färgade även bryn och fransar och noppade dom. Imorgon är det min tur att vara assistent. Vi kör halva klassen i taget så att alla ska kunna få den hjälp man behöver.

Imorgon blir det löshårs isättning igen, men på Malin Apelqvist. Hon ska ha nagelslingor så det tar lite längre tid än trens isättningen.

Nu ska jag och Matte kolla på "Pojken i randig pjamas". Har blivit rekommenderad av Amanda. Verkar iallafall jätte bra. Det är en andravärldskriget film och sånna älskar jag och Matte.

Välkomna hem Nina och Frida som kom hem från Bulgarien idag! Skönt att ha er hemma igen tjejer.
Godnatt mina läsare.


Kommentarer
Postat av: Josse

nej se inte den! Jag mådde skit dåligt efter jag sätt den :O så hemsk :(

2009-05-27 @ 21:30:31
URL: http://josefineskold.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle jätte gärna vilja ha hjälp med löshår (:

2009-05-29 @ 11:36:20
Postat av: Denice

Hej! Du som vill ha hjälp med löshår. Vem är du? Och hur kan jag kontakta dig? :)

2009-05-31 @ 02:46:39
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: Idaho

vilka fina bilder, gillar du inredning? vilka typer av löshår sätter du i??

2009-06-01 @ 22:34:17
URL: http://iiddaaho.blogg.se/
Postat av: madde

hallå! du har du löshår hemma elller måste du beställa? funderar på att kanske sätta i, men vet inte när jag kommer till gävle nästa gång..vad tar du för att sätta i?

2009-06-07 @ 22:15:48
URL: http://madeleineringh.blogg.se/
Postat av: tilda

hej denice. Säljer du fortfarade löshår? Isf köper jag gärna :)

2009-06-14 @ 23:50:05
Postat av: Denice

hej tilda! Ja, jag säljer fortfarande.

Det kostar 650 och finns i en brun och två blonda färger. Vilken är du intresserad av?

Hör gärna av dig på sms, 073-7394948 :) Kram

2009-06-15 @ 23:00:37
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: emilie

Ja men vi kommer till kvart över nått sånt, men vi behöver adressen också. jag kanske skulle ta ditt nummer så jag kan ringa utifall vi åker vilse :D du fick ju mitt så du kan väl skicka ett sms om du har pengar på mobilen. ha de fint så ses vi imån! kram

2009-06-26 @ 19:14:43
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]