Vilken dag :)


Date: 2009-03-03 / Time: 19:26:20
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag har vi bara målat och hållt på med grunderna i färg. Ritat färgkartor och stjärnor och blandat färger med varandra för att skapa nya och lära oss vilka färger som jämnar ut vilka :) Och 10 över 12 gick jag från skolan till tåget. När jag kom fram i Gävle så hämtade Nina mig på stationen så åkte vi ut till valbo köpis.

Dagens


Idag blev det faktiskt väldigt bra shopping tycker jag. Hade velat haft med mig ett par svarta höga jumpaskor hem, men jag hittade inte några bra som jag ville ha! Är även ute efter ett par supersnygga solbrillor som finns i min hjärna :)
 
Detta köpte ja



   
Klänning H&M          Mjukisdress H&M       BH och trosor Ginatricot      

 
Leggings Bikbok         Jeansväst Ginatricot

Ska strax lägga mig i ett bad och njuta :) Sen blir det Rosing och DH. Har redan sett Desperate men man kan ju titta om och om igen :)


Tänkte tipsa er om två sminkprodukter som jag använder dagligen!

     
Lancôme, La Base Pro. Det är en              L300 Bronze, är en tonande och
make up primer som man använder        återfuktande ansiktskräm som ger
innan man lägger på sin foundation.        en fräch och fin brun ton. Kan användas
Den andas och känns inte kvävande       som en foundation (något tunnare)
och när man lägger på sin foundation      men perfekt på sommaren. Det är
så säger bara porerna POFF! Den            fuktbevarande ämnen som hjälper
är otroligt bra och mattar ner lystern        huden att hålla sin rätta fuktbalans.
i ansiktet. Den är dessutom super            Den är oparfymerad och finns att köpa
dryg. Pris: ca 375 kr och min                     på Apoteket. Pris: ca 70 kr
köpte jag på Kicks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]