Verkningstid


Date: 2009-03-10 / Time: 09:48:00
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Har en liten rast nu medans min färg verkar. Han inte haft tid att lägga upp bilderna än. Och ikväll ska jag sova kvar i Falun hos Eve. Vi ska nämligen på en Wella Hårvisning ikväll. Så då är det så onödigt för mig att åka hem efter de. Vet inte änns om det går tåg så sent. Men imorgon när jag kommer hem lägger jag in dom.

Igår hade jag, Amanda, Moa, Frida och Sandra tjejmyskväll hos Amanda. Vi drack fördrink och vitlöksbröd, sen gjorde vi potatisgratäng, kyckling och rödvinsås. Mums! Och till efterrätt blev det tårta (sen amandas födelsedag). Också jätte god :) När vi hade ätit klart kom Jenny Sillensson ;) Sista dagen idag, innan hon åker till Thailand. Och jag hinner inte träffa henne :( Men vi ses om 3 veckor Benny :)

Var in på thebestofgefle.com och hittade dom här bilderna från förra helgen.

Jag, Sandra, Amanda och Sanna


Jag och Amanda


Macko och Matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]