:)


Date: 2009-03-15 / Time: 19:49:40
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Igår var det fest! Vi var här och kollade på melodifestivalen (som jag är så besviken på) och sen gick vi ner på goya och slick. Hade jätte roligt igår! :)

Idag har jag och Matte kollat på en film och ätit skräp, sen gick jag ner på stan och mötte mamma och kollade runt lite. Och när vi var klara mötte jag upp Frida & Amanda och gick till mingel och käka. Blev kyckling, potatisklyftor och tzatziki :) Supergott!

Klockan 8 börjar Wipeout som jag & Matte ska kolla på, sen blir det faktiskt inte Beck idag. Vi ska kolla på en väldigt omtalad film som verkar så himla bra, "Taken". Jag har bara hört bra om den, så snart får vi se ;)

Längtar till imorgon. Då ska ju Amanda följa med mig till Falun :) Hon ska nämligen vara min färgmodell. Så imorgon får ni se hur det blev ;)

De här shoppade jag i fredags när jag väntade på tåget i Falun.
 

Och klänningen hade jag igår :)
  

Och här kommer festbilderna!
              


Kommentarer
Postat av: Hanna

Satan va din klänning va snygg!!

2009-03-16 @ 14:24:33
URL: http://hannabjorklund87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]