Jetskiåkande


Date: 2009-03-21 / Time: 14:23:28
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Igår lagade vi kycklingfilé med klyftpotatis med bea och rödvinsås, och till de drack vi vin och öl. Supergott var det! Blev även godis och popcorn till filmen. Gick hem runt 11, för då orkade inte ögonen längre.
   



Och upp till jobbet, halv 7 ringde klockan i morse. Det var många lag idag, men det gick jätte bra ändå! Frukostgänget hade möte med Liza (hotellchefen) idag också. Sen åt vi lunch och efter de åkte jag hem och bytte om, för jag, Sandra och Tunnan skulle mötas vid limöbåten och kolla på Matte och gänget som var där och åkte jetski. (Vilket egentligen är helt obegripligt i denna kyla) Mötte även Linda, Jenny, Tessan, Green, Tommy och Danne som var där och tittade. ISKALLT var det och blåsigt. Jag som hade tänkt att jag skulle ut dit och sola lite, men det gick knappt att röka för att fingrarna var så sega. Ni vet hur det känns. Man kan knappt knyta i hop handen hårt, man har lixom inte kraft. Hehe
När jag kom dit så låg matte i vattnet. Förstår inte att han inte blev förlamad.. Det skulle jag ha blivit.

Snart kommer iallafall Jenny och Tessan hit för klippning. Ska väll eventuellt vara med dom ikväll också, men dom ska jn festa och sen gå ut.. Men några glas vin lockar ju alltid. Ska jobba imorgon också, börjar 7 (precis som idag).

Här är lite bilder på grabbarna idag (Anders åkte också, men han hade gått upp innan jag han börja knäppa)


Matte


Bill, Falken, Matte, Norling och Matte


Matte och Bill


Matte och min Matte ;)


Falken


Pontus


Matte



Kommentarer
Postat av: Maja.

usch det där såg kallt ut:S

2009-03-26 @ 10:28:13
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]