DH?


Date: 2009-03-02 / Time: 19:27:21
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Varför kommer inte Desperate ut varje vecka på piratebay som förr?? Längtade verkligen tills jag kom hem idag bara för att jag skulle ladda ner det, men det har inte kommit ut. Blir så less.. Här går man och väntar och väntar varje vecka! KOM UT!!!!!!

Har besluts ångest vad jag ska göra ikväll, orkar egentligen inte göra någonting. Och jag som är en sån expert på att bara lägga mig i soffan och slå på en superbra film! Då mår jag jäkligt bra :) Är så sugen på att se Mercury Rising med Bruce Willis.

Har precis stekt på några grönsparris med lite salt. Alltså, det är så gott så jag kan knappt sluta äta. Får ångest när man tar sista för att man inte vill att dom ska ta slut. Har även gjort matlåda med grönsparris och kyckling :)

Kolla vad Matte har gjort då! Han ska från och med nu betala in 50 kronor i månaden till Friends. Så gulligt!



Lite bilder från i lördags (Förfest hos mig, sen drog vi på Goya)

                    
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]