Trådning


Date: 2009-06-02 / Time: 13:00:20
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jag blir tookig. Det är så svårt. Har övat i en halv timme nu och det är så jäkla svårt. Amanda, förbered dig på att jag tänker öva på dig hemma :) Det är så svårt att hålla den still och följa en linje. Och för er som inte vet vad det är så noppar man ögonbryn, eller mini-muschen över läpparna och andra småhår. Det går att göra en så len. Det rensar superbra. Så det håller jag på och lär mig nu. Det finns olika metoder också, på hur man håller. Antingen har man ena delen  i munnen, runt halsen eller ihopknuten i andra änden. Försöker lista ut vilket som är lättast. Men det verkar som att inget är det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]