Tisdag


Date: 2009-06-02 / Time: 11:54:25
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

God lunch bloggen! Har precis ätit min supergoda matlåda med kyckling, bambuskott och vattenkastanjer med rödcurry och ris. Åt bara hälften så nu har jag matlåda till imorgon också!

Har precis beställt lite limm till mina löshårskunder ;) Hoppas det kommer så fort som möjligt.
Idag ska jag klippa Elina, Elin och hennes kille när jag kommer hem. Elina kommer vid typ halv 6. Och samtidigt ska jag tvätta. Det är så tråkigt, men det behövs verkligen. Ligger en bauta hög bredvid min säng med smuts tvätt. Man bara slänger i väg det efter man använt de och sen helt plötsligt så ligger mount everest där.

Håller på med uppsättningar på skolan idag, vissa har modeller och några dockor. Jag har docka, en rödhårig liten ariel ;)

Och vart tog sommaren vägen???? Ja blir så less... Det är svinkallt i Falun och det blåser och regnar. Ja spyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]