Sol Sol Sol


Date: 2009-06-28 / Time: 17:14:34
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Vaknade bakis, var hos oss sen goya igår. Det var kul men kanske lite mycket haha. Har legat på tofta hela dagen och bara slappat, solat, ätit glass och badat. Det har varit jag, Amanda, Ida, Tessan och Josse. Nu är man hemma för freshning sen ska vi ses på Bg klockan 6 och käka. Håller på och hungrar ihjäl mig nu ja. Ska lägga upp lite bilder från gårdagen sen. Nu har jag lite bråttom.

Tänkte visa tre outfits från veckan



Tänkte också visa resultaten från minigolfen i torsdag som jag VANN med 35 slag ;) Mohahaha, Jag är bäst! Säsongsrekord för oss än så länge.




Ha en trevlig söndag i solen:)


Kommentarer
Postat av: -oliver med twist- mamma emilie

Måste tacka för i lördags, super snällt verkligen! Håret och sminkningen stämmde jätte bra ihop med klänningen. hon va kanon snygg!

När tror du de är dax för att sätta in håret?



Tack igen för allt! Emilie

2009-07-02 @ 11:30:19
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]