Party at Lovans place


Date: 2009-06-04 / Time: 14:48:00
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Min kund idag var hur klockren som helst. As söt tjej på 19 år som skulle ta studenten om en vecka. Jätte kul!
Sen efter lunch bestämde kom att vi skulle få ha egen hårvård. Istället för nästa torsdag. Så jäkla skönt. Ville verkligen färga om håret, bryna och fransarna. Är supernöjd! Kommer hem till 5 och fixar mig snabbt då. Ska åka med 20 över 6 bussen tror jag. Ska bli jätte kul! Men jag vet inte vad jag ska ha på min än. Ett stort I-landsproblem!!!!!!

Vi kanske ses ute i svängarna. Blir slick ikväll iallafall. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]