Onsdag


Date: 2009-06-03 / Time: 12:59:50
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Idag är solen framme här i Falun iallafall. Man får njuta idag, fast det är storm för resten av veckan skulle det ju spöregna :( Idag är jag assistent, ska strax hjälpa till lite. Imorgon har jag en klippkund. Sen när jag kommer hem imorgon ska jag äta och fixa mig. Sen blir det hem till gulliga Lovan. Hon ska ha avskedsfest imorgon. Sen direkt efter studenten nästa vecka sticker hon till Spanien och ska jobba :( Kommer sakna!

På fredag har jag tagit ledigt, ska nämligen till Uppsala på Sannas student. Ska bli superskoj. Tänk att det bara är två dagar kvar nu stumpan!!!

Idag när jag kommer hem ska jag sätta i hår på Malin vid 6 tiden. Sen får vi se vad det blir. Kommer nog somna framför tvn.

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, den delen av falun jag var i haglade det och spöregnade :P

2009-06-03 @ 18:54:53
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Linnea

hejsan, jag undrar vad du tar för löshår? är lite sugen på att sätta i, men funderar ist på clips. Har du det och vad kostar det isåf att bara köpa hår osv hos dig och inte sätta i? :)

2009-06-03 @ 22:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]