Äntligen bilder


Date: 2009-06-24 / Time: 23:00:32
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Nu kommer alla bilder som jag inte kunnat lägga upp tidigare.

Senaste krogbilden


Sandra, Madde och jag festar en torsdag :)












Våran fisketur ute i Tröje i regnet och 20 minus.







Emils fågelskrämma. Så jävla rolig.


Kyss mig hahaha


Adjö adjö, det var trevligt att träffa!


Dom är BFF ;)


Vi har festat hos oss ;)



















Jag och Matte på midsommar


Alla andra midsommarbilder ligger ute på facebook. Dom är så många så jag har inte tid att lägga ut dom.

Har lite bilder sen vi var på grönan i lördags också. Men dom får ni imorgon.
Godnatt och kram


Kommentarer
Postat av: -Oliver med twist- Mamma Emilie

De passade fint med kl 12 på lördag. Dom bor uppe vid brynäs rinken iaf men vi kan ju höras på lördag, sen undra jag om du kanske vill ha hämtning på jobbet? :D

mitt nummer är iaf 0730552603, sen kanske du har brosans också utifall att :D



Ska bli jätte roligt att träffas igen efte alla år :D haha.. Hare bra! Emilie

2009-06-25 @ 10:30:43
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]