Översvämning


Date: 2009-07-09 / Time: 15:21:25
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Det kan man säga att jag och Matte har i lägenheten nu. Vi kom hem från kina, hade käkat lunch med pappa och så pratar jag med Amanda i telefon och går mot fönstret och pratar om vädret. Så kliver jag i nått blött och kollar mig omkring. Nä, då är det en stor vattenpöl under hela matbordet och det tok droppar från luftventilen. Det slutar inte heller. Just nu har vi 40 handukar och en hink under fönstret och Gavlegårdarna kan inte göra något åt det idag sa dom. För det regna tydligen in hos fler som var på kö före. Så är det någon som vill komma och inomhus bada imorgon så är det öppet hus :)

Får se om det kan bli en utgång ikväll. Vädret är ju inte speciellt lockande iaf.
Och imorgon natt bär det av till Gotland. Äntligen! Längtar ihjäl mig nu. Hoppas bara att vädret är med oss.

Bild från helgen. Jag och Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]