MASSAGE


Date: 2009-07-30 / Time: 12:04:50
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag har vi massage hela dagen. Vi ska ha en massage kurs på 40 timmar, så att vi får med oss det i bagaget också i framtiden. Så vi började med att prata om kroppen och allt sånt. Sen fick vi börja massera. En tiominuters massage på axlar och rygg (sittandes). Eve och jag gör på varandra. Det är så skönt alltså! Vilken avslappnande dag. Imorgon ska vi också ha massage. Calle heter killen som håller i det, och är jätte duktig. Nu har vi lunch och ska snart gå in igen och lägga oss på massagebänkarna och bli masserade :) Mmmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]