Hej bloggis


Date: 2009-07-10 / Time: 16:18:00
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Nu ska jag precis börja packa. Vi åker i natt runt 12 tiden. Och det är inte lite man ska ha med sig heller så jag vet inte direkt vart jag ska börja någonstans. Älskar min resväska, den är så himla fin.



Gud, jag är så trött. Vi festade ju igår, usch! Blev lite mycket där. Vaknade imorse med spya i handfatet och fläskfile, pommes och sås på vardagsrummsbordet. Allvarlig!!! Har jag och Matte ställt oss och lagat det där på natten, bara för att inget matställe är öppet på en torsdagnatt. Det är ju sjukt! Hur hungriga var vi. Och spyan då, Ja ba, Matte vad har du gjort. Han ba, näe men det var ju du! Jahaaaaa? sa ja

Plus att det är jag som ska köra inatt också.. Zzzzz! Åååh nu längtar jag ihjäl mig

Lite bilder från igår då.

Johan och Sammy

Nina och Emil

Bodybuilderna Oskar och Malin

Dom älskar att visa upp sina muskler på fester

Henke och Mandy

GAST & GJRC Matte och Macko


Under my umbrella

4 söta tjejer och GAST & GJRC Matte på ett hörn igen då. Majsigt


Kommentarer
Postat av: Matte

Jajjemän, där är man ju med :P

2009-07-10 @ 20:16:25
Postat av: Anonym

nämen är de snattar-emelie ...

2009-07-16 @ 23:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]