Äntligen hemma


Date: 2009-07-20 / Time: 20:41:31
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Igår kom vi hem från Gotland. Har faktiskt längtat ihjäl mig, med det största skälet är nog att få träffa Matte:) Det var helt underbart igår. Vi majsade, åt god mat och kollade på film :)

Idag har vi varit nere vid jetskibanan hela dagen. Solen kom fram lite då och då :) Så kom Sandra och Rickard förbi och hälsade på lite. På onsdag ska vi åka till Göteborg iallafall. Jag, Matte, Sandra, Rickard, Madde och Danne och två till. Får se vilka det blir. Ska bli hur jävla kul som helst iallafall. Älskar Göteborg och så ska vi ju såklart på Liseberg som är bland det roligaste jag vet, att åka karuseller och så :) Så vi har hyrt en minibuss som vi alla tillsammans ska åka ner i. Och hur kul kommer inte bara det bli då. Sen ska vi bo i ett 8-bäddsrum också:) Det kommer iaf bli en sjukt kul resa, det lovar jag! Ska ta massor med kort.

Har inte alls tagit så mycket kort på Gotland. Alla andra hade också kamera, så jag tyckte att det kändes onödigt. Men jag ska få deras sen. Det blev hur mycket kort som helst under den veckan! Så himla kul! Längtar tills jag får dom.
Gå in på Frida och Amanda om ni vill se allt bloggande från resan. Dom hade nämligen dator med sig och var riktigt uppdaterade :)

Nu har jag precis klippt mamma och lillasyster, blev lugg på båta och ett lätt page på mamma. Dom blev superfina! Snart ska vi åka hem till Sätra och klippa Mattes lillasyrras snelugg :) Den växer som oräs;)

En bild från Gotland.


Kommentarer
Postat av: Luleborna

Vi hittade visst miuren till sist... Tack för senast och vi är många från lule som tror på brynäs...

2009-08-29 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]