En vecka precis idag


Date: 2009-01-21 / Time: 19:16:36
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag har jag gått en vecka på skolan:) Och det är hur kul som helst. Idag har vi haft träning på morgonen, städning och sedan klippteknik. Pluggade lite med Kim i klassen, på tåget hem. Hon bor också i Gävle så det är jätte skönt att ha någon att åka med:) Är helt slut, som vanligt. Men ja har knappt sovit något på flera dagar. Har haft så mycket i hjärnan :)

Har precis lagat mat nu, och ska snart lägga mig på soffan och bara glo :)
Längtar tills imorgon för då ska vi börja klippa.. ÄNTLIGEN

Hittade världens snyggaste klänning igår, men den kan jag bara drömma om! Så tråkigt, kostar flera tusen! :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]