Måste packa


Date: 2009-02-23 / Time: 20:01:57
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Det är nämligen så att jag ska sova kvar i Falun nu två nätter hos Gaby. Carran och Eve ska såklart sova med oss också! Imorgon ska vi laga Tacopaj (lär ta med mig en form till Gaby) och titta på "Den rätta för Rosing" och umgås. Och på onsdag ska vi tjejer i klassen (så många som kan) till Harrys :) Det ska bli skit roligt.

Så nu måste jag packa det jag ska ha med mig för två dygn + att på onsdag morgon har vi gympa. Känns som att det kommer bli en fet resväska. Men det orkar jag inte släpa på. Hahhaa! Har iallafall världens snyggaste resväska!



När jag packat färdigt blir det mys i soffan med Matte. Och en jätte stor "ros" till dig älskling som hade storstädat hela lägenheten idag när jag kom hem och skruvat ihop min säng-hylla som jag fick i födelsedagspresent. Tack gullet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]