Lyxig skola det här


Date: 2009-02-10 / Time: 12:17:43
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hela morgonen har ägnats åt oss själva, att färga fransar och bryn och plocka dom på varanda. Så skönt när djungeln är borta runt ögonen ;) Alla blev jätte fina. Själv fixade jag Milka (våran lärare) och hon blev super nöjd! :)

Efter lunchen ska vi fortsätta rulla permanent och idag slutar vi klockan tre. Så då kommer jag hem kvart i 5 :) Det är ju skönt. Då ska ja klippa Frida och Sandra. Sen blir det över till Amanda och planera lite mera till festen. Nu är det inte långt kvar. Är så taggad.

Börjar bli ganska sjuk nu också (suck), så innan jag & Kim sticker till tåget måste jag in och rensa apoteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]