Färgning och teori


Date: 2009-02-24 / Time: 13:38:29
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hej allihopa! Är i skolan nu, satt mig här en snabbis medans jag väntar in dom andra. Var lite snabb idag igen :)  Idag har vi färgat 1/4 av dockans huvud och lagt en 4 som grundfärg och sen har vi blekt en pasé liknande en måne i mitten. Petit med roligt :) Det blev jätte bra iallafall. MEN min docka har blivit helt mörk på sidan vid örat och kinden, för det hade runnit ner färg där undertiden det värkade och jag gick och åt. Tur att det inte var en riktig människa som jag färgade på :D Hahaha!

Snart har vi en liten rast igen, då ska jag äta min supergoda färska macka som jag har med mig med ägg och jox på! Mmm .. :)



 

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN MATTIAS! LOVE YOU ♥




Kommentarer
Postat av: Maja.

Nämen hej Denice, inte visste jag att du hade en blogg, nu har jag hittat hit i alla fall:) Måste bara säga att du fick en grymt snygg väska av Matte, är lite smått kär i den:) Hoppas allt är bra annnars! Kramkram.

2009-02-26 @ 13:04:59
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]