En sjukling på Mattes födelsedag


Date: 2009-02-17 / Time: 13:10:11
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Ja, det är jag verkligen idag! Åkte till skolan igår fast jag mådde piss, men man vill ju verkligen inte missa något. Men jag var tvungen att åka hem lite tidigare igår iallafall. Jag stod inte ut mer, och idag är jag hemma! Har så jääävla ont i halsen och är så täppt i näsan att ja knappt kan prata. Och det bara slämmar i halsen, men får inte upp de när ja hostar! Ja spyr för det är så drygt. Men jag har inte lika ont i magen idag iallafall som jag hade igår, då trodde jag att jag skulle få kräksjukan! Men det har jag troligen sluppit.

Pappa var här nyss, med hela apoteket! Nu ska ja bädda ner mig i sängen och kolla på 101 dalmatinerna och lejonkungen 3.

------------------------------------------------

Idag fyller min älskling 23 år! Grattis baby! Ska laga en fin middag till dig idag, trots min hälsa! :) Det är kärlek de ;) Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]