Vår lördag i Sthlm


Date: 2009-12-06 / Time: 17:21:27
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Gårdagen.
Vi var hemma hos Amanda och förfestade, spelade spel och hade jätte roligt. "Släpp eut mig i dette heus"
Sen åkte vi in till stan och mötte upp Calle och Mattias. Sen gick vi till Sturecompaniet och avslutade kvällen på Hells Kitchen. Vi hade en jätte kul kväll. Här kommer bilderna :)


Här sov vi, Amanda i sängen, Frida i soffan och jag på den underbara madrassen på golvet. Jag hade första parkett franför tvn. :) Toppen! Men imorse klöste Dolly sönder den, så det pös.. Så tillslut låg jag med ryggen och arselet på golvet Haha


Frida och Joe-jätte Amanda


Shotsglas var det..


Mmm.. Jag älskar shots med fruktkött i. Mmmm (not) Hahaha

Ingen fest för Frida utan sugrör heller... nej nej

Otrrrrrrrrrrrrrrroligt goda. Aa, det var dom faktiskt.


Mandy med sin bästa sida.


Frrrida trodde det var tävling om vem som kunde bygga högst torn. Det var bara jag som förstod va spelet gick ut på ..


Hon var störig under hela spelet och förstörde konsentrationen för oss andra..


Tillslut vart hon så vild att hon spillde ner hela köksväggen. Efter en hård utskällning av Amanda så fick hon torka upp efter sig.


Min favorit öl. Love it


Ja, ja har inget o säga här :)


.. Men det har jag här. Nu efter allt elende som hon ställt till med så blev hon glad igen :)


Ser nästan ut som ett spegelvänt foto? Frida, Mattias, Calle och Amanda.


Frida och Mattias.

Blondie vs. Brownie.


Saa waat deee kraaaaaaaaaap .. hiiiiiiii


Vi två igen. Ganska trött på våra ansikten nu. Tur att bilderna är slut.

Vi hade jätte trevligt iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Mandy

Usch jag ser förjävlig ut på varenda bild!

Baks och blek :P

2009-12-09 @ 09:18:34
URL: http://annaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]