Nu har jag en också..


Date: 2009-12-28 / Time: 18:46:19
Kategori: Shopping / 0 Kommentarer

:) Har varit och köpt en iPhone idag! Jag har så länge velat ha en, men har inte kommit till skott. Men idag tog jag luchen i akt. Ska hem till Frida snart och ha filmmys med Amanda och Sandra. Så då ska dom hjälpa mig att komma igång. Har precis laddat ner iTunes också.

Har jobbat hela dagen.. Det har gått bra. Dagen har gått hyffsat fort iallafall. Klockan 4 kom Amanda och fixade till utväxten ;)

Nu ska jag byta om.. Sen knallar jag ner till Hemmakväll:) Ha en fin måndag.


Jag tog en med vit baksida iallafall. Men jag tänkte ändå köpa något annat.
Vad sägs om denna? Jag älskar LV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]