Juldagen


Date: 2009-12-25 / Time: 16:42:09
Kategori: Outfits / 3 Kommentarer

Ja, och till dagen som är nu då! :) Jag vaknade, och mådde bättre än förväntat. Jätte skönt.. Så gjorde jag lite frukost till mig och Majsen och så kollade vi lite på Bröderna Lejonhjärta som gick på 4an. Sen började vi städa. Den går ju inte att jämföra skillnaden från förra året, då det var K A O S. Så det gick ganska snabbt att få det kliniskt ;) Sen åkte jag, Matte, Anders och Södergren till Media Markt och shoppade! Anders köpte PS3 och nå spel och jag köpte en ny efterlängtad digital kamera. Det blev den med dubbla skärmar och touchscreen. Jag tror vi kommer bli ännu mer bästa vänner än vad jag var med min förra ;P Den ligger på laddning nu och snart borde den vara redo för invidning.



Har lite outfits från veckan :)

Tisdagens


Onsdagens


Julafton


DAGENS :)





Kommentarer
Postat av: Fanny

Super fina leggings dom med nitarna på :)

Vart kommer dem ifrån?

Gooo jul!

2009-12-26 @ 17:09:47
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Denice

dom kommer ifrån Vero Moda:)

2009-12-27 @ 00:36:37
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg klänning du hade på julafton, vart kommer den ifrån? :)

2009-12-30 @ 23:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]