24 December


Date: 2009-12-25 / Time: 16:09:46
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Hej hej. Julafton var så mysig igår. Maten var jätte god, mysigt och vara med familjen, tomten och klapparna. Jag var så mätt när vi skulle åka hem till oss. Matkoma nr 1 ;) Jag fick allt jag önskat mig. Jag måste ha varit fantastiskt snäll och flitig i år :) Tack så himla mycket.

Kvällen var as rolig. Det var sån stämmning här och alla var så glada. Julklappsbytet var hysteriskt :) Alla bara slogs om paketen. Det är sån stress, men också så sjukt kul. Jag vann 2 triss, och två flaskor vin tror jag. Så jävla bra var jag.. Jag tog åt mig sista flaskan när det var 10 sek kvar kanske. Sån röta :)

Här kommer lite bilder.

Pappas snygga gran.. Hahahahah


Pappa, Farbror Örjan, Josse och Matte
Farmor och Hasse var inte med oss iår, dom är i Gambia. LYX


Baby i sin snygga outfit som han fick av mig på morgonen :)


Morbror och kusin vitaminerna och lilla Wille förstås :)


Erik


Vår fina jultomte, Helga på din häst/ren ;)


Mamma och Per


Mormor och morfar


Maja och Wille var trötta på slutet ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]