7 December


Date: 2009-12-07 / Time: 21:57:55
Kategori: Outfits / 0 Kommentarer

Godkväll kära läsare. Först kommer lite kort från gårkvällen.
Vi mös, kollade på Fools gold, åt Ceasarsallad och älskling överaskade mig med ett rent akvarium. Det var jätte fint.




Idag har det varit en jätte skön dag på jobbet. Klippningar, god lunch, härliga tjejer och tiden har gått fort :) Klockan 5 hämtade Matte mig och vi åkte direkt upp till rinken och mötte upp pappa och Jonas. Sen åt vi kycklingspett med potatisklyftor och därefter gick vi och satte oss på våra platser för att sen se matchen. 6-1 blev det till Brynäs. Så skönt att dom vann.. men Röggle sög verkligen.

Nu kollar vi på Grannfejden och snart börjar Paradise :) Men det vill inte Matte se. Men det vill jaaaaag :D Hahaha

Här kommer dagens outfit



Imorgon är jag ledig. Jätte skönt ska det bli.. Jag ska sova ut, ta en långt bad, bränna lite skivor till jobbet, dona lite här hemma och bara ta det lungt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]