23.04


Date: 2009-12-17 / Time: 23:05:00
Kategori: Shopping / 0 Kommentarer

Trött i fötterna, fullt med påsar i händerna och ont i magen av hunger slutade min och Mattes julklappshopping på Max. Nu är jag klar med alla julklappar. Det är helt underbart. Jag kanske kommer köpa nån liten mer grej, men vi får se. Nu är iallafall det jag planerat inhandlad. Jag är jätte nöjd med alla juklappar. Kommer bli toppen. Vill ha till julafton nuu!

När vi kom hem slog vi in alla paketen och städa lite till. Nu luktar det nystädat och det är så skönt.
Just nu tittar vi på Tiger Woods dokumentären där hans älskarinna avslöjar allt. Ska bli intressant att se.

Här kommer Dagens och lite mysa bilder från våran juliga lägenhet :)

Vit tunika - Veromoda
Jeansväst - Gina
Stövlar - Scorett

 




Vi har också köpt 12 nya fiskar idag. 10 st gråa och 2 st guppys.

Här på sista ser ni den gåra lilla sötnosen.

Nu ska jag fortsätta titta på dokumentären. Godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]