18.38


Date: 2009-12-08 / Time: 18:37:33
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu är Emma här. Håller på och gör slingor på henne :) Kommer bli jätte fint.

Vad tycker ni om min nya design? Hehe
Har inte haft så mycket för mig idag, så varför inte göra någonting nytt:)
Jag älskar kattdjur, som leopard, tiger, panter m.m. Så därför fick den lilla skönheten äran att vara min header :P


Har glömt och säga att våran dator hemma har krashat, så inte en enda bild gick och rädda :( Jag är så himla ledsen över det :( Alla mina älskade undarbara fina bilder. Åååhh.. varför hade vi ingen backup. Hur dum får man vara.

Iallafall så har jag panik över min önskelista inför julen. Jag kan inte bestämma mig!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]