1 dag kvar till julafton


Date: 2009-12-23 / Time: 21:25:49
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

God jul mina fantastiska läsare. Jag är tok laddad. Imorgon är det Julafton och det känns absolut inte som det. Helt sjukt.. Men roligt :) Jag kommer troligen inte blogga något imorgon. Utan bara njuta av min familj och alla julklappar :) Jag och Matte ska börja julaftonsmorgonen hemma hos pappa på lite julfrukost. Sen åker Matte hem till sig och jag hem till mamma. Sen ska vi åka ut till mammas kusin i Björke.

På kvällen åker vi "ungdomar" in till stan igen och åker hem till mig och Matte. Sen börjar folket strömma in. Vi har nämligen en årlig tradition att ha julklappsbyte här med våra underbara vänner. 2 paket var för 50 kr/st. Jag har världens bästa :P Hehe Sen festar vi här och dricker julglögg. Supermysigt och alla är alltid så glada.

Nu myser jag och Matte i soffan och kollar på Sagan om ringen. Men ha en riktigt rikigt god jul allihopa :) Så hörs vi på juldagen. Då blir det party med andra ord ;) Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]