Utväxten är borta :)


Date: 2009-08-13 / Time: 19:47:05
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag har vi ju som sagt haft hårvård på skolan och det har varit så himla skönt verkligen. Jag kunde inte vänta, så jag fick bli färgad först. Ewe har suttit i hår på mig också. Jätte duktig var du! Är super nöjd. Så på lördag ska det bli kul att feststyla det :) Nu har jag väldigt mörkbrunt hår och långt. Tris skit bra i de och håret är så lent nu. Underbart!

När jag kom tillbaka till Gävle var det raka spåret till Camilla för att göra om naglarna. Hade tid på tisdag egentligen men eftersom jag slagit av ena nageln (så klumpig som man är) så bestämde vi för att göra om alla idag istället :) As skönt och jag är så jävla nöjd. Fräsht och snyggt!! Du är så duktig Camilla.

Snart kommer Jenny hit, blir klippning och småprat. Hur mysigt som helst. Sen blir det väl tvmys som vanligt innan man går och lägger sig. Och imorgon är det äntligen fredag. Jag älskar helg. Tror inte att jag är den enda heller. Men det är inte för att jag tycker att det är tråkigt på något sätt på skolan. Det är det roligaste jag vet, men att slippa pendla och gå upp så tidigt och inte ha något att tänka på :) Ska iallafall jobba på lördag på Scandic. Orkar verkligen inte. Men det är min sista fasta helg. Sen så kommer det inte bli lika mycket jobb för mig där tror jag. Det beror på om jag hinner med det. Det är så mycket klippningar och sånt för mig ändå :) Och det är så mycket roligare!

Gårdagens outfit


Naglarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]