Snart helg ..


Date: 2009-08-21 / Time: 11:17:29
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Jenny ringde mig i morse, tror hon har halv 8. Hehe. Hon kunde inte sova :) Äntligen är du hemma. Är inte långt kvar tills vi ses nu.. Hahah, ja är helt extas här på skolan :) Hehe

Har haft en permanant nu på morgonen och nu väntar en barn klippning. Sen har jag inget mer för idag. Blir stan innan tåget går halv 3. Sen blir det direkt hem, så kommer Jenny:) Malin kommer till 4, då ska jag sätta i löshår på henne. Sen ska jag och Jenny hitta på nått superskoj. Vi ska träffa Amanda också.. Det blir det nog mys ikväll :)

Här är Elin som jag fixade igår. Hur snygg som helst


Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Ja, hon blev verkligen supersnygg :)



kanske inte är helt fel att jobba bakfull ändå...



Ha en bra helg!

Kramiz

2009-08-21 @ 16:21:07
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]