Nu ..


Date: 2009-08-12 / Time: 15:51:40
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

.. börjar skol dagen för mig närma sitt slut. Jag ska gå härifrån kvart över 4. Mitt tåg går 16.34 idag (har kollat). Sen blir det hem och laga lite mat förhoppningsvis. Skulle kanske fixa min nagel precis när jag kommer in till stan, om Camilla fortfarande är kvar då. Har tappat min pekfingernagel :( Ser för täskigt ut. Imorgon är det ääääääääntligen hårvård. Nu slipper man gå runt och se ut som ett lik med grå utväxt :P Hoppas bara för guds skull att löshåret har kommit idag nu då. Matte skulle ringa mig så fort han kommit hem från jobbet.

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Får se vad som händer .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]