Morning guys


Date: 2009-08-06 / Time: 10:51:09
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Vaknade precis, Nina ringde först, sen pappa, då var det ingen idé att ligga kvar längre:) Så jag gick upp och satte på kaffe.. Är snart klart. Ska käka med pappa på kina vid kvart över 11. Sen ska jag sätta i löshår på Jessica på jobbet. Det kommer bli superbra tror jag. Sen är det tråkiga vardagssysslor som väntar mig, städning! Det ser ut som någon har släppt en bomb här inne och så är vi dammråttor på besök. Det är så äckligt och måste verkligen göras. Varför inte när man är hemma hela dagen och solen skiner? :/
Jag får iallafall min belöning efter 4. Då ska vi ju åka jetski och mysa nere vid banan :)

Gud vad jag längtar tills vi ska ha egen hårvård på skolan nästa torsdag. Det är en hel vecka kvar och jag ser ut som shit i håret. Nya löshåret kommer på tisdag. Så tills nästa helg ;) ;) Längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]