Måndag 12.25


Date: 2009-08-24 / Time: 12:24:45
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Idag blev det ingen mysig tågtur till skolan heller. Tåget var inställt så det blev buss och det är så tråkigt. Man sitter trångt, stelt och kan inte luta sig någon stans. Jag vaknade till med nackspärr och var tvungen att byta sida, sen hade jag nackspärr igen när jag vaknade igen :( Dumma buss! + att vi kom fram en halvtimme senare än med tåget. Så vi var försenade till skolan och hann inte äta frukost eller någonting. Min kund hade redan kommit också. Hemsk start på dagen. Men nu är jag klar med henne, det blev en brun utväxt och ljusa slingor på överhåret. Jätte fint blev det, speciellt när jag stylade henne så snyggt :) Hon blir nöjd och bokade därför en ny tid med mig direkt :)

Nu har jag ätit och är mätt som tjock säl. Min andra kund kommer inte förns halv 2, så nu har jag lite dö tid över. Så då passade jag på att sätta mig vid datorn en stund. Ska hjälpa till och vika lite handukar och så snart.

När jag kommer hem idag ska jag sätta i lite mer hår på Malin. Vi beställde ett paket till. Det kommer bli mycket bättre. Det får inte vara för tunt, för då syns det så tydligt. Sen får vi se vad jag orkar med ikväll :)

Vimmel från lördagen. Dempa, Moshi och Manjo ;P


T r e v l i g    M å n d a g !

PS! Kolla dagens namn, (Bartolomeus) det där va nog det kostigaste jag har hört. Man kan ju inte änns uttala det! Hahaha, ibland fattar jag inte varför dessa konstiga namn ska vara med i almenackan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tror du att Bart är förkortning av?!

2009-08-24 @ 19:58:21
Postat av: Denice

Bartolomeus

2009-08-24 @ 20:15:18
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ju kungens mellannamn:)

2009-08-26 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]