I AM THE WINNER


Date: 2009-08-12 / Time: 21:39:56
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Självklart vann jag :) Jag är bara för bäst. Men det blev inget person bästa. Fick 35 slag och det har jag fått en gång tidigare. Men det är också det bästa jag har fått. Och nu två gånger :) Rickard säger bara att det är tur, men du kan ta dig i röven. För jag är bäst! Jag vann, jag vann, jag vann! Det är härligt, livet är härligt när det går bra :) Suck on that Rickard.

Minigolf teamet


Nu blir det förberedning av löshår, limm m.m. inför morgondagen. Sen tvmys. Matte är fortfarande i garaget och håller på med jetskin. Så han kunde tyvärr inte vara med på minigolfen. Men då hade han också blivit sur för att han hade förlorat! :P

Godnatt mina käraste


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha bra där Denice, snyggaste bilderna du hittat också ;)

2009-08-12 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]