Helg så skönt


Date: 2009-08-01 / Time: 13:34:13
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Igår hade vi massage i skolan igen. Nu var det min tur att få massage först. Så från 8-10.30 fick jag massage. Gissa om det var skönt? :) Sen var det min tur att massera. Men jag tycker inte alls att det är lika jobbigt att massera längre när man gör på rätt sätt. När jag kom hem till Gävle iallafall så åkte jag hem, duschade och fixade mig ganska snabbt. Sen åkte jag hem till Sandra. Där var det kalas för Angelina som fyllde 2 år. Så himla söt och go. Hon fick en Hello Kitty kjol och tillhörande tröja till. Som hon hade på sig på kalaset också. Super fint. Sen hjälpte jag Sandra och städa undan lite. Sen kom Matte, så kollade vi på The perfect storm. Sen lekte Matte och Leo också.





Idag har jag jobbat iallafall. Började sex. As tråkigt. Men ibland måste man offra sig. Det var jätte mycket, det sa bara pang. Så var det disk över allt. Men vi var ju en man kort också, eftersom Nina inte mådde nå bra och gick hem. Men vi vart klar vi bra tid ändå. Så nu är jag helt slut och ska vila lite. Ikväll kommer det bli galet. Måste vara pigg så man orkar.
Vet inte om vi ska föra någon stans innan vi åker heller. Får se. Det blir iaf förfest i bussen ;) ;)

Vi ska till Bollnäs ikväll till Tranan och festa. Det är nått ståhej med småstadsliv och jag är super taggad. Det blir Jag, Matte, Jenny, Emil, Alex, Macko och Linda:) Ska bli skit kul. Var förbi på systemet på vägen hem från jobbet också, så har man det klart.

Har shoppat lite nytt också. Tröja och skor. Har även köpt en skit snygg beige kavaj, men den har jag tyvärr ingen bild på.





Imorgon är jag ledig :) Skööööönt


Kommentarer
Postat av: fanny

Var kommer tröjan och skorna ifrån ?

Super fint :D

2009-08-02 @ 21:52:45
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]