Hej läsare


Date: 2009-08-10 / Time: 18:49:36
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jag och Matte pratar alltid vad vi ska göra om vi skulle vinna några miljoner på trav eller på andra spel. Och då brukar Matte säga att tänkt om man skulle bli så glad så man skulle dö. Och det var precis vad som hände Anders som fick njuta av sin storvinst på 20 miljoner i endast 15 timmar.  http://www.aftonbladet.se/trav365/article5623260.ab

Idag har vi haft Ergonomi i skolan. Har inte varit så jätte roligt att bara sitta och lyssna. Men det ska ju göras också! Imorgon ska vi ha skägg modeller. Det ska bli roligt, men ändå svårt och läskigt :) Ni förstår säkert.

Nu har jag precis gjort spagetti och köttfärssås till mig och Matte, nu är jag så mätt så jag bara vill spy. hehe, men det tänker jag ju såklart inte göra.

Mamma kommer hit snart, ska färga ögonbryna och klippa luggen. Skulle slingat henne också, men utväxten är inte så lång så hon kan lika gärna vänta ett tag till. Sen ska jag och Matte ha myskväll. Det är både Beck och Gone in 60 secounds. Så vi får se vilken det blir.

Vi hade as roligt hos Odd ihelgen iallafall. Ska lägga in lite bilder på face senare tror jag. Om jag orkar.
Ha det så bra alla. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]