Grattis världens bästa pappa


Date: 2009-08-23 / Time: 18:03:51
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Idag som sagt fyller pappa 49 år. Det är bara 1 år kvar till 50. Men det får man inte prata högt om :P Så vi möttes klockan 11 ute i Mackmyra för att spela en golfrunda. Det var jag, Matte, Josse, Eva och Pappa. Men Eva spelade inte, hon fick hjälpa oss att skriva upp slagen och så:) I början sög jag, men sen gick det faktiskt oväntat bra för mig. Fick till några riktigt snygga sving där ;) Och pappa sa innan vi började spela att den som vinner över han på varje bana får 500 spänn. Och gissa vem som kammade hem 1000 spänn då? :P Jag vann över han på två hål och han trodde inte det var sant :) Helt totalt grym var jag. Men efter dom hålen spårade det lite igen. Josse vann över pappa på 1 hål så det blev 500 för henne. Otroligt nog så spelade Matte inte till sig några pengar den här gången. Hehe
Pappa ångrade sig kanske att han hade sagt de där nu när golfrundan blev ganska dyr :P Men så går det om man är så självsäker och tror att man är Tiger Woods. Pappa har faktiskt spelat golf i många år, men slutade när jag var liten. Men du fick till många fina sving du också Pappi. Han vann hela paraiset iallafall. Så han var ändå bäst.








Sen åkte vi till Högby bruk och åt. Jätte mysigt ställe! Jag åt mediumstekt kött med bea och potatisgratäng. Det var jätte mycket folk där. Inte direkt vad vi hade räknat med. Men vi hade jätte mysigt och roligt iallafall. Och där öppnade pappa presenterna också. Han fick kallingar (som han alltid önskar sig på sina födelsedagar) och duschgrejer.




Efter maten åkte vi till Siba och köpte en dator till mig. Jätte gullig. Jag tog svart, det är ändå den bästa färgen på en dator tycker jag. Tack pappa! ♥ Blev en dyr födelsedag för dig :) Men du har ju varit med världens bästa mig:)
Nu håller jag på och installerar den iallafall. Men det tar sån tid, och med tanke på min hjärna!


Vi hörs senare. Puss


Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

men så bra.... då kan du ta med den till skolan så vi andra kommer fram till skolans dator ibland också.. ha ha ha haaa... ;)



Ses i morgon, puss och kram!

2009-08-23 @ 19:11:20
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]